..Di Sini..

Daisypath Anniversary tickers

..meh jadi kawan ika..

Sunday, April 18, 2010

..begin d 1st step..

Langkah ke-1000 bermula dengan langkah pertama, jika baik langkah pertama maka baiklah langkah seterusnya, tetapi jika buruk langkah pertama maka buruklah langkah seterusnya”.


Bila merenung pada pepatah tu, bagi yang merasakan dah mula langkah pertama dengan keburukan, pasti menganggap langkah seterusnya akan terus disertakan dengan perkara buruk. Tapi yang sebetulnya tak kira bila pun masanya, belum terlewat untuk kita mulakan langkah pertama dengan perkara kebaikan.
Sebelum ni, nak ada blog hanya jadi angan-angan je, rasa diri tak berbakat langsung nak hasilkan blog sendiri. Tapi hari ni aku jadi berani sikit =) dan dengan pepatah yang ada tu aku mulakan langkah pertama aku untuk cipta sikit perubahan pada diri sendiri..huhu
Harapan yang ada tak setinggi langit, tak seluas lautan tapi hanya secebis zarah yang diharap dapat memberi manfaat kepada yang lain dan semoga langkah pertama yang dimulakan akan terus disertakan dengan langkah-langkah kebaikan insya-ALLAH...

1 comment:

~ClassicDreamNanieAmanda said...

perjalananmu msh pnjg..
daku sebagai sahabat tetap disisimu..
gud luck for the last semester