..Di Sini..

Daisypath Anniversary tickers

..meh jadi kawan ika..

Tuesday, April 19, 2011

..Kini 365 hari, TERIMA KASIH SEMUA!!!..

-ENTRI LEWAT SATU HARI-

mood yg agak touching malam ni..
tak kusangka tak kuduga sampai gak usia setahun..
..AKU tetap AKU..
selamanya ika tetap akan jadi ika..

[18 April 2011]
tercipta sejarah tersendiri..
genap setahun ika jadi blogger..
genap setahun lahirnya ika_itu_aku..
genap setahun yg baru setahun jagung ni.. =P

bila baca balik 1st entri yg ad, macam2 rasa ad..
nak tergelak ad, nak nangis pun ye..huhu
walau ap pun yg terjadi..
langkah yg ada takkan terhenti..
yg pasti senyuman akan terus mekar dibibir..

Selepas 365 hari ~
  • Masih gagal dalam usaha nak jadi blogger tegar..haha jap tenggelam jap timbul ika ni..
  • Tp kan jutaan ribuan million kuasa dua pada kamu2 yg sudi jenguk blog ika, hari2 ad je tatamu dtg wlupun tuan umah tak tnjuk muka..ngeh2
  • ika belajar banyak perkara dr dunia blog ni dan yg pasti banyak lagi yg ika kene belajar..harap sangat blog picisan ika ni dapat bagi walau tak banyak sikit manfaat pada yg lain..hihi
  • ika sayang blog ika!!!!yg ni dah mesti la kan..haha
  • Blog ika comel tak??sape lagi comel??blog ke tuan blog?? [sila abaikan persoalan2 ini]..huhu

2 comments:

nelly said...

Teruskan berblogging !!

..ika itu aku.. said...

@nelly
thankssss nelly =)