..Di Sini..

Daisypath Anniversary tickers

..meh jadi kawan ika..

Sunday, November 14, 2010

..DONE!!!!!..

rasa pelik je malam ni..sekarang ni..mata belum ngantuk n belum ad tanda2 nak pejam..tp tak de dah note yg nak diulangkaji...rasa cm mimpi je..sampai gak saat yg aku tunggu..habis suda exam..macam baru semalam start exam..cepat je masa berlalu..marathon 5 paper utk 5 hari dah sampai garisan penamat pun..


dalam 5 hari ni, macam2 gak dugaan datang..ad hari ketawa..ad hari menangis..ad hari senyum kelat..ad hari senyum simpul..tp sepanjang exam ni cuaca sangat best..redup dan sungguh mendamaikan..hujan yg turun satu rahmat.. 

apa rasa sekarang?? lega, sedih, risau, gembira..macam2 rasa ada..ap pun aku bersyukur dapat gak habiskan sume paper..dan di sebalik kesyukuran terselit gak 1 rasa yg aku sendiri tak dapat nak gambarkan..sem ni lain sangat..banyak yg berubah..banyak yg berbeza..rasa yg aku cari selama ni..rasa yg aku harapkan ad..

damai..

tenang..

adakala terbit keluhan..kenapa bukan dari dulu aku dapat rasa ap yg aku rasa sekarang?? kenapa bukan dari dulu aku pilih jalan yg aku pilih sekarang?? seakan tak mensyukuri apa yg aku terima sekarang..ap yg aku rasa sekarang buat aku yakin aku buat pilihan yg betul..tak timbul rasa menyesal..dalam mencari jawapan pd persoalan yg timbul, aku patut sedar sebenarnya ap yg aku cari selama ni dah memang wujud dalam diri tp aku sendiri yg tak tau nak pelihara..nikmat lahir dengan islam, nikmat yg sedia ad yg hampir diabaikan, tak dihargai dan dikaburi dgn kelekaan mengejar nikmat dunia yg indah khabar dr rupa...

terima kasih atas petunjukMU..
terima kasih utk kekuatan yg KAU hadiahkan..
kurniakan aku ketabahan dlm menempuhi dugaanMU yg mendatang..
berikan aku kekuatan agar aku cekal dgn pendirian yg aku pegang..
ENGKAU pelindungku..
ENGKAU pemeliharaku..


tutup story isi hati..exam dah habis maknanya cuti la plak yg start..huhu mak dah calling2 je bila anak manja dia nak balik..ika tau mak rindu ika..ika pun!!!!!!!!! tp sok nak jadi bibik dulu..operasi kecil2an kerjakan bilik..nak g bercuti tak leh tinggal bilik tunggang-langgang..kang ad nama yg naik kena menderma sem depan...hoho

planning cuti?? duk rumah la jadi anak manja mak.. hehe tak de plannig ap2 lagi cuti ni..tp semalam tiba2 buat keputusan drastik..g office nak check out bilik boleh plak dengan tiba2 rasa nak join baksis kat pahang minggu depan..on the spot hantar nama..ad gak la terisi cuti aku ni..huhu tp kalau tak join pun, aku elek je..takkan ad istilah boring time cuti aku..kalau tak jadi driver tak bertauliah utk mak, ad la nanti ap2 yg aku kena buat..muka wanted je...haha ad lagi 1..selama ni duk jadi silent blogwalker je..semalam kpd semalam kpd semalam ad pasang niat cuti ni nak jadi blogger tegar..berhasil ke tak kita tunggu dan lihat je la ye..hihi

2 comments:

diriku said...

best kan dah habis exam pastu raya..he2

[.ika itu aku.] said...

@diriku
sgt2 best...
tenang je nk raye...huhu