..Di Sini..

Daisypath Anniversary tickers

..meh jadi kawan ika..

Friday, June 4, 2010

.. 2 Jun 2010..

hari yang aku tunggu2 tiap tahun..
hari aku jadi bertambah tua..haha
sesuatu yang berbeza tahun ni..
aku boleh rasa diri aku mencapai tahap dewasa =)
tahun2 sebelum ni masih kira kanak2 tak cukup umur lagi....hoho

12:00 am 020610
air mata aku menitis..
untuk seketika aku tak tahu kenapa..
sayu yang teramat sangat..
aku tekad takkan menangis lagi..
tapi aku sedar aku nangis bukan kerana aku gagal lagi..
aku nangis kerana aku gembira..
terima kasih TUHAN..
terima kasih atas hidayahMU..
terima kasih atas peluang yang KAU berikan...
aku gembira dengan apa yang aku rasa sekarang..
ketenangan dan kedamaian dengan cintaMU yang mengatasi segalanya..

hari jadi tanpa apa2 sambutan..
tanpa ada kfc or mcd..
yang ada hanya kuiz...
kuiz di hari lahirku...
sangat2 bersemangat..huhu

to my beloved mom, thanks emak..
tiada yang lebih berharga dari doa dan restumu..
ika sayang emak...
to caca, maceh nyanyikan lagu besday untuk mokde...huhu
to all my fwenss, thanks a lot for your wishesssss..
aku gembira dengan adanya kamu di sisi..
to someone, thanks for everything..


[ tak muat nk tls yg ke-22 atas kek tu..huhu ]

tapi malam sebelum 2 Jun melabuh tirai, aku dapat kejutan tak tersangka dari kakak aku..
dapat gak kek real..hoho
maceh kak, maceh abg, maceh yad..
kek yang sangat2 delicious sampai menjilat jari...hihi..

to myself...
happy hari jadi ika...
keep ur mind positive, let ur words positive n lead urself to b positive..
love urself, believe in urself n show what is d best in you...~

No comments: