..Di Sini..

Daisypath Anniversary tickers

..meh jadi kawan ika..

Tuesday, June 15, 2010

..perlu kuat untuk diri sendiri..


lame gak aku tak menjengah kat blog tercintun ni...
masih tercari2 idea nak mengcutekan lagi blok aku ni..
al-maklumlah aku budak baru belajar..huhu

bukan alasan xde masa nk update..
bukan gak alasan xde apa yg nk di update..
semenjak 2 menjak 3 menjak ni macam2 yang bermain kat minda aku yg agak cergas skrg ni..
tp semuanya aku biarkan bermain2 kt situ je..
bermonolog sndrian..
tak de kuar ape2 dialog..huhu
berbahas berdebat dengan diri aku sendiri..
patut selalu buat cam ni..
bnyk kelebihannya..

malam ni saat ni..
di kala aku sedang berusaha menambah % mood nak study..
aku sempat2kan gak la merajinkan diri menghasilkan coretan ni..huhu


"..perlu kuat untuk diri sendiri.."


memory 1st sem aku..
waktu budak2 lagi..huhu


yup..aku sangat2 bersetuju dengan ayat yg aku cipta di atas itu..
100% agreed without objection!!
semakin aku asah kepala otak aku, semakin banyak persoalan yg timbul..
ada yg aku sendiri ada jwpnnya ada gak yg aku tinggalkan tergantung utk seketika waktu..huhu

siapa aku??
apa yang aku nak??
aku ika..
aku nak apa yg aku nak la...[tak mnjawab persoaln lagsug ni]..huhu
apa pun jawapannya biarlah rahsia..
biar segalanya antara aku dan DIA..

semggu 2 ni jadi minggu yg paling memotivasikan bagi aku..
waktu aku bagkit semula..
rase cam baru dapat hidup baru..
datang semangat yg buat aku kuat..
waktu aku mula sedar apa yg aku tak berapa sedar selama ni..
aku kuat untuk diri aku..
aku kuat dengan adanya diri aku sendiri..
that sgt2 right..=)

selama ni aku terlalu bergantung pada orang lain..
aku tak yakin dengan diri aku sendiri..
lack self-confident..
but now I'm here..
the real IKA was here..
sekarang aku mula rasa tenang dengan apa yg aku buat..
aku buat apa yg aku nak..
aku buat benda betul tanpa ada rasa ragu..
apa yang aku harap sekarang..
aku istiqamah dengan apa yg aku buat..
come on ika..
you can do it!!!
aja..aja..fighting!!!huhu

cukup dah panjang lebar ni..
cam terlebih plak..
niat asal nak coret sikit je..huhu
kembali kepada perjuangan sebenar.....
daaaaa~

No comments: