..Di Sini..

Daisypath Anniversary tickers

..meh jadi kawan ika..

Sunday, June 27, 2010

..my EVERYTHING..

hari ni tak tau la kenapa aku menjadi trsangat2 rajin..
jadi extra kuasa dikuasa dua kuasakn 3 n dikuasakan 4 n seterusnye la..huhu
sebagai buktinya mak tak membebel pun hari ni..haha
dan kuasa kerajinan bertambah2 lagi sekarang..
tu yg jadi rajin nak mencoret ni..=P

dah masuk minggu ke2 bercuti kat rumah..
so far so good la..
ada je benda aku kene buat..
tak de nak cakap boring cuti aku ni walaupun selalu dengar member2 aku merungut..
syukur alhamdulillah..hihi

mase awal2 buat blog ni aku jadi low profile..
muke aku pun aku sorok..huhu
sekarang ni nak buang sume tu la..
PROUD TO BE ME RIGHT!!! =)

dan disebalik kewujudan ika-itu-aku,
meh aku kenalkan mereka2 yg tersangat penting dalam hidup aku..


Ibunda Ramlah dan Ayahanda Mohd Azali

ayah n emak..
tanpa jodoh mereka xde la hasilnye aku lahir kat dunia ni..
dengan segala susah payah ayah perah keringat banting tulang kerat nak besarkan kami..
dan di belakang seorang lelaki amat perlu adanya seorang wanita..
itulah emak yg paling memberi inspirasi dan kekuatan pada aku..
kesabaran, kekuatan, dan semangat  emak..
aku harap aku ada semangat sekuat emak untuk terus lalui n harungi liku2 hidup yg mendatang..

Malik dan Norasikin

kak long @ k.eikin
kakak aku yg sulung,umur thn ni 26thn..
dah berkeluarga pun,anak dh 2 n coming soon insyaAllah bln januari nanti tambah lagi..
akak aku yg sulung ni boleh aku anggap sbg kakak yg mithali..
aku senang nak cite ape2 dgn dia, open n slalu bagi nasihat berguna utk aku..hehe



Siti Nur Insyirah Tasha 

ank buah aku yg 1st..
excited dah mesti masa tunggu dia lahir..
2 minggu sebelum due date, aku duk dengan k.long..
konon2 nak jaga dia.haha
kebetulan due bln jun, aku doa dia kuar 2 jun gak tp tak tercapai..huhu
skrg kakak dah 5thn..
dah sekolah pun..
aku bangga dengan dia sebab membesar sebagai anak yg pintar..
thumbs up utk kakak =)



Siti Nur Sofeyya Hanie

adik pd tasha..
umur 3thn lebih.. 
lama pegang title adik, memang tersangat2 manja la budak kecik sorang ni..
paling aku geram mulut dia..huhu

Noraisyah dan Mohd Nazir

kak ngah @ k.ai
umur k.ngah thn ni 24thn..
anak baru sorang, belum nampak tanda2 nak tambah lg..huhu
akak aku yg ni lemah lembut orangnya..
buat apa2 kerja teliti yg amat, tu yg jadi dia ni kreatif lebih nak bandig dengan aku..haha



Mohd Ziyad Amsyar

satu2nya hero kecik nenek setakat ni..
umur 2thn setengah..
dah hafal doa makan,doa tidur n bangun tidur..
tp pantang dengar lagu akim n hafiz, mesti ikut nyanyi..huhu



Noor Atika

no 3 aku la
masih bujang pd usia 22thn..huhu 
aku mengaku sendiri aku ni anak yg manja..
makan pun minta suap lagi..haha
tapi satu perkara yg aku sedar sekarang, aku mula belajar berdikari..
pengalaman hidup yg dilalui tersangat2 berguna dan aku anggap sebagai guru terbaik utk aku..

Mohd Nor Faiz

the only "anak bujang" emak dalam keluarga..
umur ckup 20thn bln oktober nanti..
dia ni pendiam, mulut berat nak cerita ape2..
nak korek pasal awek pun payah..haha
tapi dia tetap adik terbaik dan menjadi kebanggaan keluarga..

Nur Fatin Aqila

yg paling bongsu..
yg paling manja..
yang paling keras kepala..
yg paling dirisaukan dalam keluarga..huhu
thn ni msuk form1, jd generasi ke4 sek kt SMKSR (sekolahku yg tercinta..huhu)

cukup la serba sedikit aku story pasal family aku..
nak kenal lebih banyak kena la jadi ahli keluarga aku....huhu

No comments: