..Di Sini..

Daisypath Anniversary tickers

..meh jadi kawan ika..

Friday, October 22, 2010

..wajah rahsia hati..

RINDU!!!!

perasaan yg tak dapat nak dibendung lagi...
air mata tak mampu ditahan lagi..=(


rindu nak sama-sama bergelak ketawa..
rindu dengan gurauan senda..
rindu nak menyakat..
rindu nak memujuk..
rindu nak memeluk..

sesungguhnya AKU RINDU!!!!!!!!!!

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


MAK...

ika rindu sangat kat mak..
dengar suara mak tak cukup nak ubat rindu yg ada..
rindu nak tengok senyuman mak..
rindu nak peluk mak..
rindu nak cium mak..
rindu nak duk cite dengan mak..
rindu bila mak bising kat ika sebab ika "rajin sangat", 
ika buat muka seposen sampai terbantut mak nak marah..huhu

HOMESICK tahap kritikal dah ni...='(

kehidupan yang penuh liku hidup jauh dr keluarga..
blk kampung pun curi-curi..
rasa dah penat sangat..
kadangkala rasa hampir putus semangat..
bila dugaan demi dugaan datang mendekati..
emosi pun jadi tak berapa nak stabil..

cuba jadi kuat..
cuba tunjuk diri kuat..
cuba kuat untuk diri sendiri..
tp segalanya hanya DIA yg tahu...~

4 comments:

LUKISAN PENA said...

posting ni pun buat aku tak keruan jugak...adeh!!!

..ika itu aku.. said...

@LUKISAN PENA
lorr.. mengapakah??kenapakah??apakah yg terjadi??huhu

Kolat said...

rindu mak saya jugak!

..ika itu aku.. said...

@Kolat
rindu mak, jom blk jmp mak...hihi