..Di Sini..

Daisypath Anniversary tickers

..meh jadi kawan ika..

Thursday, July 15, 2010

..durian 0oo durian..

duk asah2 otak, baru aku ingat aku tak update lagi to be continued [report tak rasmi] aku ni..huhu apa cerita minggu last cuti??oleh sebab 2 minggu cuti sebelumnya aku jadi anak mak yg paling baik duk melekat kat dalam kampung je, last week tu ada gak niat jahat nak gi merayap..hoho roger2 geng2 K.A.M.I, planning nak jumpa tp last2 aku tetap gak jadi anak dara mak yg paling baik..haha [rindu korang la =( ]

dah tu apa kaitan durian dengan aku??nak dijadikan cite, minggu last tu minggu aku bersama durian..ahaha aku ni nak kata hantu durian jauh sama skali..dulu kecik2 ada la kot..tu pun sebab excited dengar bunyi buah durian gugur belakang rumah..huhu


SITUASI
isnin petang ayah bawa balik 1 baldi besar penuh dengan durian..
selasa pagi mak angkat aku hantar 1 plastik besar durian..
selasa petang ada sorang pak cik kat kejiranan hantar durian 1 plastik besar ala2 beg guni..
rabu tak de delivery..
khamis petang mak agkat aku hantar lagi 1 baldi besar durian..
jumaat delivery stop suda..

bangun tidur bau durian,masuk dapur nampak durian.bila dah selalu bertentang mata dengan en.durian [nak cakap rajin masuk dapur la konon2nya..haha] terdetiklah something..huhu tak pasal2 aku jatuh hati kat durian.huhu..memang betul la pepatah melayu "dari mata jatuh ke hati"..huhu dah jatuh hati apa lagi..yg paling susah aku sendiri nak percaya, tak de geng pun aku boleh duk ngadap durian sorang2.sah2 rosak diet aku time cuti hari tu.balik kampus nak tunjuk muka cute, tp yg jadinya extra cute..haha


gi minta kat pak cik google gambar durian, dapat gambar durian merah ni..
kejakunan terlihat sebab 1st time tau ada durian merah..hoho

* tak caye??buat2 caye je la aku ni memang cute...huhu

^moral of the story^
----> sangat bangga jadi orang kampung sebab boleh dapat durian free..hihi nak cari durian kat bandar, mahal 1 hal, tu belum tentu boleh dapat yg kaw2 punya..huhu

No comments: