..Di Sini..

Daisypath Anniversary tickers

..meh jadi kawan ika..

Tuesday, July 26, 2011

..Hilangku Tiada Yang Peduli..

"Teman di kala suka akan ada di mana jua, tapi teman untuk menangis terkadang tiada siapa di sisi kita,,"


Pepatah yang biasa kita dengar.bukan menunding ke arah sesiapa mahupun diri sendiri..tapi mungkin itu hakikat yang memang kita sering alami.tapi sesungguhnya kita manusia yang lemah, sering kali leka dan lupa..kita takkan pernah sendiri.ini yang ika pasti.yakin ada DIA dalam setiap langkah suka dan duka kita.mengadulah padaNYA..




Segalanya baik pada ika.cumanya masa agak membataskan kesempatan nak meluangkan masa untuk diri sendiri..*rindu nak mengupdate blog..

Hilang untuk seketika.bukan lari je hujung dunia tapi cukup tenang bersama mereka2 yang punya tempat paling istimewa dalam hati ika.berada di mahligai usang yang mengikat hati ika, dihiburkan gelagat dan gelak tawa mereka yang setia di sisi ika..

"Everybody have their house but not every house can be a home..
Rumahku Syurgaku.."


Masa yang harus dimanfaatkan sebaiknya.peluang mengorek dalam isi hati sendiri, bersama ruang dan waktu untuk berfikir dengan tenang.everything about life.life is the best teacher.ruang untuk memperbaiki diri, membentuk peribadi.tanggungjawab seorang hamba, seorang anak dan apa jua peranan yang terpikul..


Hargai setiap pengalaman yang pernah kita ada.setiap kenangan yang tercipta akan selamanya milik kita selagi ada semalam bersama kita.kerinduan pada memori2 semalam takkan ada yang dapat faham melainkan mereka yang tahu menghargai apa jua kenangan dan pengalaman yang mereka ada.. 



Dalam setiap kegelapan, masih ada sisi terangnya..
Forgive yourself..


Aku akan pergi tapi pergiku bersama pesan..~


No comments: