..Di Sini..

Daisypath Anniversary tickers

..meh jadi kawan ika..

Friday, December 30, 2011

Nak ending macam "Tentang Dhia"

Bila buka FB status berderet2 pasal Tentang Dhia, kuar la segala macam page ke gambar pasal Tentang Dhia..kat blog pun sama je, berderet entri pasal Tentang Dhia..kiki

Yang betulnya ika tak tengok sangat pun cite ni..sebab musabab utamanya --> Tak jumpa TB..haha ada la tengok episod awal2 dulu..pas tu dah balik gombak buka sem baru mimpi je la nak ngadap tv.. oleh sebab tengah bersenang-lenang kat umah sekarang ni, terkebetulan lak dapat tengok episod akhirnya.. cantik la tu tengok awal n akhir je..huhu

tak mau kritik apa2 pun pasal cite Tentang Dhia..cuma ika tersentuh part ending cite ni..nak gak cam tu..boleh tak??

Layan Semanis Kurma gak malam tadi.." Bercinta setahun, berkahwin sehari. " Best topik ni..Duk fokus dengar segala bicara, terpikat kat satu madah ni..

"Makan roti sampai sekati, cinta hakiki takkan khianati."


Cinta hakiki yang teragung dah pasti la cinta DIA untuk kita hambaNYA..
Jangan pernah khianati cintaNYA..~



Tapi fitrah kita sebagai manusia ni, saling memerlukan dan melengkapi..Andai sampai masa jodoh ika tiba nanti, harapan dah pasti biarlah jodoh tu kekal sampai syurga nanti..bila ada incik suami nanti ika harap dia boleh jaga ika sampai akhir hayat ika..biar ika yang pergi dulu..tak mau incik suami yang tinggalkan ika dulu.. tetibe je la duk cite pasal impian ni..huhu

sehari dua ni up down sikit..balik kampung nak tenangkan fikiran tapi sebaliknya yang jadi..kepala duk fikir benda yang tak berapa nak penting dari yang lebih penting..macam2 datang dalam lubuk fikiran..haish set up balik fokus..

jangan terlalu mengharap kalau tak bersedia nak rasa kecewa..~ ^_^

duk dekat2 dengan mak tadi..mak tanya.. "panas ni, demam ke??" pegang dahi sendiri.. sengeh2 sendiri.. nak bermanja2 dengan mak la hari ni.. nak mak suap makan, nak mak picitkan kepala.. ika ngengade??baru tau ke..haha nak bermanja dengan mak sendiri, jeles la tu kan..kikiki

2 comments:

ayu badrol hisham said...

jangan terlalu mengharap kalau tak bersedia nak rasa kecewa...
~suka ayat niiii~~ =)

aimie amalina said...

bercintalah dgn dia yg ditentukan oleh kita :)