..Di Sini..

Daisypath Anniversary tickers

..meh jadi kawan ika..

Friday, December 23, 2011

Sayonara 2011, Welcome 2012


2012 just around the corner..
Tak banyak dah baki hari untuk tahun 2011 yang tinggal..
Yang ni pun mungkin entri penutup 2011 ika..

Tahun 2011 yang memberi 1001 kenangan dan pengalaman berharga..
Segala suka dan duka..
Ketawa dan air mata..
Semuanya berharga..~



Hari ini takkan mampu mengubah apa yang sudah berlaku semalam, tapi hari ini mungkin dapat menentukan apa yang akan berlaku esok..~

Moga tahun 2012 hadir bersama limpahan kasih sayang dan rahmat dariNYA..



Esok nak balik kampung..
Perlu dapatkan rawatan dari satu2nya doktor peribadi yang ika ada..hihi
"Mother's hug is the best medicine in the world."
Habiskan masa seminggu kat kampung..
Pas tu sambung balik perjuangan terakhir yang belum selesai..

5hb Jan ika start 1st paper final exam untuk final semester ika..
Doakan ika ek ^_^

3 comments:

aimie amalina said...

sayuuu je nak meninggalkan 2011
huhu

semoga berjaya ika :))

hanna aleeya said...

hehe.. semoga berjaya sis.. :)

Ejan said...

salam wbt, wah meriah blog ni..bangga sebab tak sangka jiran sekampung rupanyer..sy doakan semoga berjaya menempuh kehidupan yg mendatang dengan tabah.